Biscuit


Shiiiit vad det blåser ute, är helt sönderblåsen. Frusen som attan, vill bara burra in mig i morrisen känner jag nu. Har precis vart med Rebecka på det otroligt mysiga cafét Biscuit (tror jag det hette?)  i Haga, som har vääärldens godaste och matigaste mackor, jättebilligt dessutom! Allt är hemmalagat och det är så gemytligt puttinuttigt därinne att man inte kan göra annat än att älska stället. Det mysigaste av allt är att man alltid får en liten fruktskål till maten du beställer, helt utan kostnad ♥ - look at my haka som är nere vid knäna :O. Sånt litet extra gör en alldeles varm i själen.

Ikväll väntas fint folk. Blir förfest hos mig och sen förhoppningsvis fabioulous utgång på det. Nu blir det dusch, powernap?, storstäda och så sen börja förfina mig själv inför besöket.! 



Hade kunnat äta det här varje dag och aldrig tröttnat!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0