Hej


Precis kommit in från långpromenad med Smurfen, Ida och Bosse. Bosse Hund asså. Han har precis svalt 8 kilo vatten och ligger utmattad på golvet bredvid mig. I och för sig inte så konstigt med tanke på att han sprang så Smurfen flög efter x antal gånger. Inte lätt att vara liten och lätt, och heta Natalie.

Nu ska det ätas paj, kanske inte så bra sådär mitt i veckan men vafan, pajen måste ju ätas upp. Är min egenbakade hallonpaj som jag kletat ihop med Frödinges köpta hallonpaj som Natalie hade med sig hit för hundra år sen. Mumma på det!

Dessutom är man ledig nu i två dagar, wiii. Ledigheten inleds med Ullared imon. Mitt favvoställe on earth ♥




Vääärldens sötaste Bosse ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0