Me, criminal?


Ja så har man tatt oskulden på att råka, och betona råka!, gå ut med en obetald vara ur en butik och hinna promenera iväg en bra bit :O.

Jag myser runt på KappAhl med en väska i handen som jag blev helt förälskad i. Skulle precis betala då mobilen ringer och jag glömmer heeelt av att jag fortfarande har väskan i handen ihop med alla mina kassar. Spatserar ut genom dörrarna, inget pip överhuvudtaget hörs (!?) och där försvinner jag helt ovetande vidare iväg mot Gina. In genom deras dörrar tjuter det som inihelvete och där står jag som ett fån med en obetald väska med ett stooort lysande vitt larm på sig.

Giiiiiissa om jag skämdes, kände mig som en criminal :S.

Höll masken, snabbt som fan tillbaka till KappAhl där jag låtsades confident skriiiida in som ingenting hänt. Ingen i personalen verkade ha märkt händelsen, så gick med samvetet rent mot kassan och betalade.


R ä t t   s k a   v a r a   r ä t t.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0