The day off


Varit en riktigt trevlig ledig dag idag!

Blev en snabb visit på jobbet och hälsade på alla flickor, plus en spontan kaffe med fru Charlotte. Mycket trevligt!

Nu har jag varit på IKEA, Jysk och Rusta och budgetshoppat lite, I lööv att handla inredning billigt. Kom hem precis med en kudde, lite handdukar, en hallampa och lite annat smått och gott. Ser fram emot kvällen, då jag har lite qualitytid med mig själv. Ska dricka te och burra ner mig i soffan tänkte jag.

Klurar på hur jag kan få vädret att vända. Lite sol hade vart fint inför grillningen imon. Verkligen looking forward inför morgondagen vilket blir årets första grillning. Mumm, grillat ♥. Såg för övrigt från vagnen att träden börjar slå ut så smått. Wiiii, snart är det sommar!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0