Give me summer


Fick sova en heeel natt inatt, wiiiiiii!!! Okej vaknade halv åtta med supersmärta men så tog jag lite piller och så slockande jag igen. Kände mig som en helt ny människa när jag vaknade. Och så fick man vakna upp till detta ljuva väder dessutom! Jag och min man tog ett varv runt huset, bara för att. Haha man känner ju lite så, NÅT måste man ju göra utomhus när det väl är sol. Ibland vet man liksom inte vad man ska göra med det fina vädret, nästan så det blir lite ångestladdat haha.

Känns såååå härligt att vi går mot sommaren! Förra sommaren kunde inte bli bättre - första sommaren med Linus, Mexicoresan och alla mysiga kvällar nere på stan med mina hjärtan. Har berstämt mig för att sommaren 2010 ska bli äääännu bättre! Ge mig bara lite värme först, så jag kan ha jeansjackan, converse, raybans och sommarkjolen så ska vi se vad vi kan ordna!

L ä n g t a r !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0