Söndagstrevligheter


Haft en riktigt bra dag :). Vaknade som en harmonisk ny människa imorse i min wunderbarsäng, och började dagen med tvättning. Rena kläder, snart resa, jeiii. Blev senare en te och morotskaka i Trädgårdsföreningens mysiga café mitt i rosenträdgården med min kära vän Fredrik. Man underskattar verkligen Trädgårdsföreningen! Iof sig kostar det 20 kr inträde, men vafan man får ju lukta gödsel och titta på rosor ♥. Känns så trist, Fredrik flyttar tillbaka till Ume nästa vecka. Vad ska jag göra utan min terapeut?! MEN vi smider lite spännande resplaner för nästa år som mjukar till kanterna lite :) . .

Åkte sen hem till stackars lilla mamma som ser helt sönderslagen ut efter operationen. Huvudet är typ 4 ggr så stort som mitt. Lilla lilla mamma, rund och söt haha. Riktigt trevligt att komma tillbaka till the valley och mysa ner sig i soffan framför en kriminalare. Kollar aldrig på sånt annars, men hos mamma hör det bara till ♥.

Sitter nu hemma i Gamlestan och ser fram emot morgondagen. Min älskade gubbe kommer hem från Sthlm och då ska vi boka resan. Blev ju inget av det häromdagen av hundra anledningar, men imon smäller det! Iiiih!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0