Vacay!


Semester semester . . ääntligen, så efterlängtat. Är det nån som behöver detta så är det jag. Är ganska schleeten nu som min vän Fredrik brukar säga. Känns som allt gått emot senaste veckorna, och jag tror jag bara behöver komma iväg lite och pussas massa under Greklands såna där hängbuskar med dem där rosa blommorna man ser överallt . . . ! Haha, ni måste ju ha hela bilden ;).

Idag består dagen av att möta upp Linus och boka Greklandresan, jeiii, sen möta upp min syster som jag inte sett på evigheter och ta igen lite tid. Och kvällen avslutas med mys och tacos hemma hos Hannah och Oscar i Kållered :). Kommer alltså inte ätas tacos två dagar irad, utan igår intogs det tacolåda, mycket viktig skillnad, haha. Det var Tompa som ordnade detta för mig och Millan, som kom hem helt utloggade efter en svettig helkväll på Ullared. I can't get enough of that place ♥! Fick köpt masser med praktiska grejer, så var faktiskt riktigt sparsam denna gången. Stolt haha.

Förövrigt, kan man vara förälskad i en pryl? I så fall är jag störtkär i min säng . . eller ja, vår säng hehe :P. Vi fick ju hämtat min fancysäng från mamma som jag köpte för några år sen för ganska mycket pengar, men ooooj oooj vad det är värt det. Efter att ha sovit i en skitsäng från IKEA nu i 9 månader, så är det som en uppenbarelse! Jag och Linus pratar om den som om den vore vårt barn hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0