What a night :D


Vilken kväll!! Först var vi på Hannah och Oscars 50-årskalas och blev bortskämda med plockmat, tårta och godis, och mycket mycket trevligt sällskap! Det blev deepdeep talks om religion och andar, om drömmar, passioner i livet och så massa MMA då, som det brukar bli när Anton är på plats :P. Vi hamnade efteråt på Trägårn av alla ställen, jag Linus och Anton musketörerna tre. Anton hade hypat upp mig hela kvällen att vi skulle ut och dansa och att han skulle visa mig sina  omtalade moves. Och ooooooom jag fick valuta för pengarna, heeerrejäävlar ja hahah. Han blev heeelt bananas väl på dansgolvet, gick in i nån psykad transbubbla och körde  nonstopi hundranitti. Han behövde inte ens mig och Linus, han och bubblan dansade iväg för sig själva och ja, did his own thing haha. Tycker synd om turustkinesgänget som motvilligt fick adoptera honom under kvällen hahaha. Läängesen jag garvade så mycket!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0