Jordgubbar och en björn


Haft en riktigt bra dag idag på jobbet. Hade proven eller fitten som vi gärna kallar den . . elr fittan. Ja kärt barn har många namn. Lyckades hålla den tom genom hela dagsruschen vilket jag är mycket stolt över, men jävlar vad jag fick springa. Var alldeles svett när jag kom ut från jobbet, pheu.

Fyllde på energinivån med ljuuvliga jordgubbar, lite övermogna sådär som jag gillar, och så bar det hem till mamma. Behövde låna hennes Word, själv är man för fattig för att införskaffa sig ett. Hur kan ett Wordprogram kosta 1000 kr?! Iiiiiiinte okeej. Väl framme har man såklart glömt nycklarna, greeeeeat tänker jag där jag står svinhungrig och i stoort behov av att lägga en björn. Jaa, var bara att squeeze it in och bege mig hemåt igen. Morr.

Kvällen avslutades med Amelie på en bänk vid vattnet med massa glass. Jättemysigt och långa diskussioner om andar och medium . . spännande såntdär. Nu sitter jag här och ska nana strax, för imon är jag ledig och, hör och häpa . . dumdiiduuum Linus också :O :O :O!? Så vi ska till stranden för första gången den här sommaren, jeeeeeiiiiiiii!



Saltholmen för ett år sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0