Måndagstankar


Nu har jag suttit och stortjutit åter igen till 16 and pregnat. Vad är det med mig och förlossningar och nyfödda barn haha?!

Hemkommen nu efter en evigheeetslång arbetsdag. Min sista timme levde jag på tanken att köpa 10-kronorsjordgubbarna utanför entrén, vilket jag satt och mumsade på hela vagnen hem. Tyckte dock att folk kollade väldigt konstigt på mig under hela ätandeprocessen. Funderade om jag höll på att göra en körsbärstomathistoria igen, haha? Nu har jag suttit och pratat med Lillen som vart på Ambassaden i stora Stockholm. Vet egentligen inte vad man gör där, men ett visum har hon! Och snart åker hon, den lilla :(.

Varmt varmt varmt, but i love it. Inte klaga nu. Har klimakteriesvettningar men vafan, det är sommar ♥. Och snart åker jag och min älskade gubbe till ännu mer värme, Nidri ♥. Haha herregud, vi har rest två ggr hittils detta år och vi har en tredje inbokad och planerar en fjärde i vinter. Ekonomisk kris, hej? :P

Nu ska jag ta en kvällspromenad och ringa Fredrisch :)

So long biiatches!





+





Jeeiiii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0