Locking back over my shoulder


Tittar igenom mina gamla bilder på mobilen, så jäkla roligt!!


Jag och Linus har det där fetingsåret i huvudet nyåret 08-09 att tacka idag haha!


Lelle kom hem vintern 2009 ♥


Ja herregud den där bilden förföljde mig i ett halvår, minst! Var den inte på Linus mobil så var den bakgrundsbild på hans dator haha. Känner ni igen mig ^^?


Parteey på Valand där jag sprang in i Loppan och Alina, vintern 2008


Jag och Linus firade 3 mån på berget i the Valley 1 maj 2009


Freder sprang Göteborgsvarvet sommaren 2009 och jag hejjade för fulla muggar!!


Vi flyttade ihop och hade i en månads tid inget att sitta på eller nåt att äta på, haha smart att flytta heelt tomhänt :P


Kom på Linus att omedvetet kalla mig för sambo i hans blogg, det förbjudna ordet haha!


Konstaterade att Lillen var en smurf och att Ida icke passar i mittbena :S, vintern 2009


Vi fick se vår vulgära Olivia i en burka, haha så jävla roligt!!


Insåg att Bosse ÄR världens sötaste hund ♥, sommaren 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0