Kvällsmöte i vulvan


Varför går jag och nynnar på en p-p-p-p-p-partyp-p-p-p-pooooperlåt som inte egentligen existerar? Ser trots detta framför mig hur videon skulle se ut där Lillen frenetiskt klappar på sin egen haka och Ida som skriker "Tiiiiiittttiiiiiiisss" om och om igen. DET hade vart nåt *ser bilden i huvudet*!!

Fått veta idag att jag är snäll-trygg människa + lite sjuk i huvudet av en viss Ida. Haha tolkar det som nåt bra? Vi kom också fram till att Lillen är snäll-snäll med neggiton mellan raden, men vi gillar henne ändå. Olivia däremot är snäll/ibland biatch-rolig. Haha vilken jäkla mix vi är.

Åh åh åååh vad jag kommer sakna mina flickor :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0