Bollen är på plats på huvudet


Japp, det är en sån dag idag. En bollen-på-huvudet-dag, och Fredrik du vet precis vad jag talar om. För er oupplysta, kan jag förklara att detta menas med att håret är så bollformat det kan bli, mitt på huvudet + no bra on och djupt inburrad i morronrocken. Mina ben värker ihjäl efter jobbet idag, vilket är förståerligt med tanke på att jag fick springa runt som en skållad råtta idag. Jamenar 873 man kort, kaos i butiken redan från gårdagen och ettriga löneinnehavande kunder överallt som vill äta upp dig innifrån och ut, kan bara betyda svett, tårar och så lite kärlek då förstås. Av mina fantastiska Zara-flickor som jag inte skulle kunna klara mig utan där ute på krigsfältet  ♥.

Komisk upplevelse idag var att jag ställde mig o suddade på en trenchcoat som hade långa blyertsstreck lite varstans på sig. Vill man så går det. Kunden blev nöjd och Zara 699 kr rikare :P.






Kommentarer
Postat av: Limpan

haha, så söt är du baby, önskar jag var hemma med bollen =)

2010-03-25 @ 18:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0