IKEA och svullet knä


Ja vi var väl kanske lite av det där klyshiga paret som går hand i hand och mystittar i en takt 5 ggr slowmotion mot resten av folket som hastar igenom sortimentet. Ickeicke, här skulle inget hastas, här skulle mystittas!

Okejdå vi var liiite stressade ändå, hade bara en timma på oss, tidsoptimister som vi är, och på den tiden hann vi åstadkomma bland annat detta:




Världens fulsötaste tofflor. 69 kr only, värsta kapet!



Och så ett minimaliskt, men dock så älskvärt, soffbord.
För övrigt, ignorera röran + ska giva cred till min handy man ♥



Vilket blev superfint till soffan! Köpte duken och ljusfatet idag också ♥


Vi har varit soffbordslösa sedan vi flyttade in och ja det har varit kämpigt emellanåt. Märkte därmed snart att jag inte riktigt var van vid vår nykomling ännu. 3 min efter att vi placerat bordet på plats går jag rätt in i bordskanten som träffar mitt mitt på knäskålen, och jag säger bara aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! Sedär ja, då har man ett svullet och ömt knä också. Men det är sånt som hör till när man blir med möbler.


Nu ska jag ha qualitynight med min man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0