Stressade människor


Ett intressant fenomen: stressade människor.

Gjorde en oroväckande studie idag.

Min kära vän Millan kommer på håll promenerandes, nej tar om: kommer ettrigt powerwalkande, upp för gatan mot mig med headset i örat och pratar i hundranitti. Jag tittar på henne hela tiden ju närmare hon kommer och när vi är 3 cm ifrån varandra, en decimeter i mellanrum, bara svichar hon förbi som om jag vore luft. Sedär, där var sönderstressade Millan igen. Haha! Ska dock inte hacka för hårt på den lilla stackarn, hon har ju 8 jobb samtidigt + plugg + träning + ett halvt liv. Ska i alla fall träffa detta yrväder ikväll, vi bokade denna dag för ett halvår sedan. Ska bli mysigt  ♥.

Apropå sönderstressade/ettriga människor så ska jag inte döma för hårt, var där själv fram tills för en kvart sen cirkulatus. Var K A O S på jobbet idag också, fick verkligen hålla tillbaka för att inte krypa in i ett hörn i butiken, lägga mig naken i fosterställning och gråta ett lugnande mantra. Bidde inte så, klockan slog kvart i tre och jag slutade.

I'M FREEEEEEEEEEEEEE!!!

I'M ON LEDIG LÅNGHELG DESSUTOM!!!



Söta Millan i egen person


Kommentarer
Postat av: Emilia

hahaha förlåt gumman! jag såg dig verkligen inte, men du kunde faktiskt ha stoppat mig och sagt hej ^^ lovar att gottgöra denna hemska handling ;) x

2010-03-27 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0