Fredagsmys och white trash


Vaknade för en stund sen här i mitt amöbabo, m å s t e verkligen städa upp denna mess så att man vågar bjuda hem folk igen. Vi har typ bakterieodlingar i våra skrymslevråer, dock viktigt att påpeka att de är under f u l l  kontroll. Kommer kännas tungt att avsluta våra projekt, men it need to be done :/.

Hade för övrigt en riktigt riktigt lyckad kväll igår. Den började med mysig fika på Condecco med sömnpillret Millsan som höll på att somna i pastasalladen och ett nytillskott: hennes goa jobbarkompis Jocke. Där satt vi, tre själar och utbytte liverfarenheter, mycket mycket trevligt :).

Kvällen fortsatte på det nyöppnade Charlies Angels i vasastan där jag mötte upp Linus, Pjär, hans Valentina och lite annat trevligt folk. Satt vi inte och tjötade och mysdrack, spelade vi Kasta snusdosan över bordet (för övrigt världens mest nördiga lek) men vilken var blodigt allvar för pojkarna. Dock hamnade vi mitt i en smet av white trash/hej-jag-är-13-och-fotbollshuligan. Problemet var att det var två olika fotbollslagsupportrar à la white trash på samma plats, vilket bara kan leda till en sak. Det började munkäftas, vilket senare övergick till att hoppa på varandra, därefter bli utslängda och till slut ett unikt möte med piképolisbilen. Suck säger jag bara, satt bara och väntade på armbågen i huvudet. Så kan det gå, men hade en riktigt chill kväll ihop med trevligt folk :).


Nu ska jag gå in i min roll som städtant!


Millan, jag och Sofie från i somras, ge mig värme!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0