Ida, när ska poletten ramla ner?


Jösses vad trött jag är. Jobbat 11 h idag, kom precis hem efter att äntligen blivit klara med inventeringen, pheu! Och det är inte vilken inventering som helst, utan inventering à la stenåldern där man räknar och skriver med papper och penna. Denna primitiva aktivitet blir såå tröttsam på slutet, hjärnan säger bara "nej nu får det fan va bra" och dör liksom av. Men vi klarade det och jag fick en varm klapp på axeln innan jag gick hem :).

Sitter och småler åt vår älskade älskade Ida som har jobbat på Zara i ett halvår nu precis som oss andra, men har fortfarande SÅ mycket kvar som ska falla på plats :P. Vi har t ex speciale klädställningar som Zara så käckt väljer att kalla för colett (stavning på den tåls att tänkas på . . ?). Men vår kära Ida frågade mig häromdagen utan att röra en min "Isabelle, hänger inte den blusen på poletten där borta? Hi hi hi hihihihi hi . . hon är allt för retard ibland ♥

Det härliga är att vi alla är som en liten familj på jobbet. Och Ida vi älskar dig trots din retardness. Ja, i början var det helt klart jobbigt att hantera men vi börjar vänja oss ♥



Idahoe i den klassiska mittbeneposen, och Smurfen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0