Jag hjärta minifolk


Är så  t r ö t t.

Varit en lång omfattande dag på jobbet, den härliga klassikern 9.45-19.30. Är hemma nu och sitter som en avdäckad zombie i soffan bredvid min avdäckade zombie till hane. Men vi umgås! Genom telepati dock . . man tager det man haver haha. Millsan åkte hem för en stund sen, vi har bara suttit och burrat här i soffan över en kopp te. Hur mysigt som helst ♥. 

Har kommit fram till att jag måste ha en särkärlek till kortväxta människor. Jamenar Millan, Smurfen, Rebecka och Lelle ligger ju alla kring 1,37 cm-snåret. Och Fredrik är inte långt därefter . . Det m å s t e ju finnas nån form av dragningskraft mellan mig och dem små liven . . tåls att tänkas på!

Ni små saker gör mig helt enkelt hel ♥

 


Jag och min söta lilla lintott. En bild som för övrigt styrker min teori


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Glöm inte, kort och tjock ^^

2010-04-01 @ 20:40:13
Postat av: Emilia

heeey såååå kort e ja inte och verkligen inte när jag tar på mig klackarna ;P

2010-04-07 @ 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0