You make it real.


Jag älskar när du pussar mig sådär lyriskt på kinden så brutalt att jag åker in i betongväggen.


Jag älskar när du gör hej-jag-är-efterbliven-senil-gubb-minen (kan inte ens tänka på den utan att börja garva haha)


Jag älskar när du envisas att bära runt på mig även fast jag är en 2 meter lång mastodontkvinna och väger lika mycket som du.  


Jag älskar när du härmar mitt värsta hästgarv så jag skrattar ännu mer, och lite till tills jag sätter mitt eget saliv i halsen.


Jag älskar när du mumlar fram, i kombo med dina ljuvliga puppyeyes, att du kan massera mig hela kvällen lång och jag bara säger "vilka spelar?" och jag vet med safety att vi pratar Zlatan här.


Jag älskar när du gör cphand-vinken och ler sådär sött som om du vore 1,5 år.


Jag älskar när du ska smeka mig på kinden och du drar med hela ögonfransarna plus respektive mascara, ögonskugga och kajal. (För övrigt, whats up med killar som inte förstår att händer inte hör hemma i själva ögonen!?) 


Jag älskar när jag är bitterfitta och du väljer verkligen feeel dag att hålla fast mig och kittla ihjäl mig tills jag nyper dig som en pitbull i bröstvårtorna och aldrig släpper.







Kommentarer
Postat av: Limpan

:-*

:-*

:-*

:-*

:-*

:-*

2010-03-26 @ 19:53:47
URL: http://olddirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0