Ångestladdat


Vi har en gigantisk mås som bor precis ovanför vårt fönster, eller ja bor och bor, han gillar helt enkelt att hänga med mig och därför stannar han around. Han heter Krille har vi kommit fram till och sitter och stirrar på mig as we speak. Plus att han är helt nedkletat i bajs . . mysigt.

Guud vilken ångest jag har. Har sedan jag kom hem från stallet frossat i godis och sen sovit x antal timmar på det tills Natalie ringde och väckte mig för ett tag sen. Uuhh har så ont i magen och känns sååå jobbigt att tänka på att jag faktiskt måste förflytta mig ur min wunderbara varma gossiga älskade morronrock in i ett par tajta jeans samt andra lite representabla kläder. (Tänker lite på scenariot) Nej gud nej, blir nog mjukisdressen sen, ska nämligen över på lite tacos hos lillnatalie :).

Kom på att jag är ledig imon också! Jag och min gubbe har faktiskt blivit hembjudna till Eric, Rebeckas gubbe på lite mys och spel. Den inbjudan har vi ju inte aaaalls väntat på :P. Ska bli riktigt mysigt ♥.


Lite snabba siffror:


Nu har vi bott i lägenheten 6 månader.

Vi åker till London om 2 veckor, wiiiiiii!

Linus har vart snusfri i 14 dagar.

Senaste jag tränade var för 3 månader sedan, haha illa!



Söta Rebeckis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0