!


En superidé bara ploppade upp sådär!!

Djurvän som jag är, och ovän som jag är med trädet som står preciiiis utanför och skymmer vårt sovrumsfönster  - dessa två enheter har nu samlats till ett varmt möte. Jo jag ska inhandla såna där fågelmatsbollar och hänga i grenarna, för faaatta vad sött att ha massa söta små minifåglar som äter och flyger runt preciiiis utanför fönstret. Och där sitter jag på första parkett ♥!! Värt att tilläggas är att det blir eeeeendast såna där bollar som drar till sig dem små söta fågelliven, för monsterflocken bestående av duvor och fiskmåsar har sitt käk på andra sidan huset där farbrorn förser dem med alla möjliga sorters förnödenheter :P.

Så gör jag en god gärning för dem små liven såhär års OCH får underhållning! Me like!



En såån hääär vill jag ha ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0