Gamla minnen som väcker hjärtat


Blev jobb och tvätt idag. Inte så mycket mer spännande än så. På jobbet var det knappt en själ inne i butiken, man gick liksom och pysslade alldeles för sig själv. Inte så konstigt dock, dagarna innan löning är alltid slowmos :P. Gillar såna dagar ändå.

Mamma kom över med massa saker från barndomen som hon inte orkar ha kvar hos sig ;). Nu är dem på min vind, eller ja, at the moment ligger dem som en rörig smet utspridd på vardagsrummetsgolvet. Men åh vad jag älskar minnen, att rota fram ens gamla hästtidningar från 90-talet eller alla gamla kläder man hade, som idag känns såååå fel haha. Det roligaste av allt var nog att hitta mina gamla ritblock med alla mina teckningar. Hittade ett portätt jag gjorde år 2000 . . jaha den här är från -00 tänkte jag och sen kom jag på. 11 år sedan?! Helt SJUKT! Har ju iof sig hållt igång sen bebisåldern, så inte så konstigt ändå men vart tog dem elva åren vägen?! Men det är så himla härligt att se tillbaka i blocken för man minns varenda en. Soom man satt och slet, suddade och pillade ^^.

Är verkligen inne på Petter just nu. Längesen, Stockholm brinner (inte) igen, Samma Samma . . löjligt bra musik. Plockade upp Eminem nu precis också. Aldrig direkt vart så mycket för rap men den mannen, han kan sina grejer.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0