En bild säger mer än tusen ord


Jahapp, då var helgen över och man är tillbaka till allvaret. Levvo klockan åtta imorgon otta. You must love that!



FREDAG 

Myskväll hos min kära granne Louise och fick en gigantisk boxer somnad i mitt knä. Helt adorable!





LÖRDAG

Allas vår Anton fyllde 23 år och det innebär kalas. Och säger jag kalas menar jag kaaalaaaas! Var för övrigt tvungen att göra nedanstående bild svartvit för att tona ner våra sletna, något rödtonade ögon :P


Och det dansades och det sjöngs! Helt jäkla underbar bild, kolla bara Linus face haha





SÖNDAG

Idag födelsedagsfirades jag för tidigt och Mami och Jossan för sent, med mysig släktmiddag hos mamma i dalen ♥. Fick en dramat iiih!


Linus och min söta syster




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0