När en blir två


Är det bara jag som tycker det känns vemodigt att Blondinbella och hennes Nils har gjort slut? De har verkat ha haft ett fantastiskt förhållandet trots offentligheten med bloggen (i alla fall utifrån vad man fått se i bloggen), och jag är faktiskt genuint ledsen för deras skull. De verkar ha gjort slut enbart på grund av att de måste följa hjärnan och inte hjärtat. Kan inte föreställa mig hur påfrestande det måste vara att ha ett förhållande med en offentlig person, vilket jag anser Blondinbella är utan att blinka. Samtidigt är det en lättnad att se att dessa offentliga varelser faktiskt är mänskliga. Att detta perfekta som visas utåt i en blogg faktiskt har en baksida. För hur vi än vänder och vridet på det, har alla de mest felfria förhållanden skönhetsfläckar.





Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nej Dell du är verkligen inte ensam, jag lider också utav detta. Det gör ont att bara tänka på det.. hei

2010-10-28 @ 08:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0