En hederlig datedag


Hungrig, gnällig, trött och pmsig som jag var efter jobbet, ringer Linus och säger att han försovit sig och inte hunnit med att göra alla småsaker hemma som han behövdes, men att han i alla fall är påväg in mot stan för att möta upp mig (var ju våran datedag idag). Isabelle får ett oväntat fliiipp och slänger ur sig lite för grova ord i lite för otrevlig ton. Ber honom muttrande möta mig vid Hemköp innan jag lägger på. Tänker då i mitt stilla sinne att jag kaanske överdrev dethela liitegrann, men att en dietbar som smakar ljuvlig choklad och som kan mätta min gnällighet veerkligen hade behövts just nu. Möter upp min man utanför Hemköp som står med en bar redo i handen. Min tankeläsande man!! Det DÄR är kärlek på hög nivå ♥

Fortsatte vår dag ihop med att knata runt lite på stan med en megakaffe i handen (kände mig lite som en sån där stereotypisk lattebrud). Svängde förbi Världskulturmuseumet för att titta på en utställning vi hört om, men som bara var typ en liten hörna UTANFÖR själva museumlokalerna haha. Det var kanske däärför den var gratis?! :P

Nu är vi hemma, ätit mat till Johan Glans standupvideo och hemmabakade brownies ska strax in i ugnen, M U M M A !



Linus hade en söt Tintinfrisyr efter nytvättat-hår-under-mössa-syndromet
och jag ser ut som en Sagan om Ringen-mupp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0