Inventering, check!


Kommer inte på nåt spännande alls att blogga om. Dagen har dock varit genomgående bra, vaknade upp med ett really good mood och dansade iväg till jobbet i solskenet. Haha ibland får jag såna där high on life-dagar.

Kvällens inventering gick bra och för en gång skull slapp man höra ordet kaatastroof i samma mening. Gott är det! Fel blir det ju alltid nåra, men jag tror inte jag var så delaktig i direkt nån. Var ovanligt noggrann, kände mig riktigt ambitiös. Får se slutresultatet imon helt enkelt, men så kom jag på nu att näääpp, imon är jag ju ledig!! J E E I I ! Blir att lulla i stan imon med Loppan, förhoppningsvis i ett hääeerligt solsken ♥



På förfest i min lägenhet, fast innan den blev min då ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0