Hej


Gulligt att tandköttet runt min förbbbbannade visdomstand har svullnat upp, så mycket att det svullnat över tanden och täcker den med minst hälften. Är det normalt? Var sådär lagom trevligt att jobba med denna åkomma idag. Kändes som mitt ansikte var 3 ggr så stort, och det liksom svullnade ner i halsen och ömmade upp i örat. Herregud detta kom bara över en natt. Tackar gudarna för Saras piller jag fick tillgodo häromdagen på jobbet. Var dessutom en hel del spring idag, är som hela världen ska handla kläder just nu. Ja nu är det höst. Längtar faktiskt lite till att gå med stickad kofta, knästrumpor i stövlar och så en mössa och halsduk på det. I senap såklart. Vad annars?! :P

På måndag åker min kärlek och hans jobbarkompis iväg till Fig Tree Bay på Cypern, heter det så? Dem behöver få ha lite qualitytime dem två, glad för deras skull! Lite avis dock . . iof sig har jag lägenheten för mig själv i en hel vecka, iiii liiike. Blir nog till att dra ihop en hejdrundrande utgång med tjejerna tycker jag!

Sitter och laddar upp bilder från resan på Fujis hemsida. 100 st helt gratis om man bara betalar portot på 29 kr. Pangerbjudande ju! Gäller till och med den åttonde september, så pass på! Blir till att pilla ihop ett fotoalbum när bilderna kommer :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0