Kräftskiva à la Borås


Sådärja, då kan man bocka av att man vart på sin första kräftskiva någonsin! Eller ja, fick ju bli köttskiva för min del, allergic som jag är. Fick lite allergichocker under kvällen, men vafan sånt hör till när man badar i skaldjur. Men oj vad Lisa och tjejerna hade fixat - massa massa go mat, överallt! Och är det kräftskiva så står sjäälvklart snaps och sång med på listan, vilket det blev en hel del av ;). En mycket mycket trevlig kväll helt enkelt :)!




Ser ju ut som jag är en solariehora på det här kortet haha


Erika, Anna, Charly och Amelie. Goa tjejer!


Hattarna var på!


Finns det snaps måste det ju finnas snapsvisor!


Haha så kan man ju också göra


Jag och Pamsi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0