Sleepy eye


Den här bilden talar ganska mycket för sig själv haha. Kära vänner, om jag varit lite dålig på att höra av mig sen jag kom hem så är det för att jag vart som en living zombie senaste två dygnen. Vi landade på Kastrup kl 23 i tisdags efter 3,5 h flygresa, vi fick vänta 5 h i Köpenhamn på tåget mot Malmö, och sedan åka i 4 h, och kom hem till Götet kl halv 9 på onsdagsmorgonen. Kl 12 var jag på plats på mitt älskade arbete och jobbade till stängning. Rush rush rush, alla kunder verkar köpa ihjäl sig nu på hösten + att det är tre nya förvirrade på jobbet = pheu! Slocknade så fort jag kom hem där igår kväll, och så jobb idag igen till stängning. Är fortfarande schleten människa, men blir sängen strax. Sovmorron dock, jeeiiii ♥



Däckat på Kastrups oooerhört bekväma bänkar. Observera att ungefär där min mage är finns ett armstöd som verkligen satt där det skulle, NOT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0