Torsdagstrevligheter


Jobbdagen smög sig fram i slowmooo men var ändå riktigt behaglig. Lunkade runt i min ensamhet på Traffa, och kunde faktiskt uppskatta den avdelningen för en gång skull. Traffa och jag är ju inte riktigt bästa vänner, veery out of my comfortzone och tycker bara det är rörigt och stressigt där, men idag ...mmmmm, jag bara gick och mös och pillade för mig själv. I liked it! Märks att det är dagen innan löning dock, jag fick liksom ropa "Hooooohooo" lite då och då för att konstatera att butiken verkligen var öppen :P.

Väl hemma blev det en snabbispromenad med Jenny, long time no seen och var så mysigt och se henne igen :)! När vi väl ska säga hejdå utanför vår älskade Svensk Kinamat så springer en medelåldersman ut och ropar "Vääääänta!!" på en hääerlig finlandssvenska. Han undrade hur gammal jag var, för han och hans gäng (mannen pekar på alla gubbar därinne som tittar ut på oss genom fönstret) hade bettat på hur gammal jag var. Oooookej?! tänker jag och svarar "22". Gubben tackade och blev lycklig för han var närmast. Haha varför råkar bara jag ut för sånthär :P?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0