Inte alltid lätt att vara allergic child


Gulligt att man sammanlagt fått 3 allergichocker senaste 1,5 dygnet. Igår natt började ögonen och näsan tjockna nånstans mellan första snapsen och mitt och Amelies suuuperseriösa fyllesamtal om hur viktigt det är att rösta i valet, haha. Vaknade upp där bredvid Amelie imorse med ett 5 x förminskat öga och med en svullen korv under samt inte förglömma den häääerliga djupa ringen också. Ja man must love that. Fifan vad jag såg ut men med en gurkskiva på det en stund så lyckades jag i alla fall se lite representabel ut. Väl på bussen hem mot Göteborg satte det riktiga helvetet igång. Ögonen rann som om jag grät för kung och fosterland, näsan förvandlades till en kran och så nysningarna där varannan sekund. Man kände sig verkligen fräsch där man satt och drog in snor för allt jag ägde.

Nu sitter jag här i soffan och ska icke visa mig för förmänskligheten förrän tidigast imorgon! Mår like shit. Imon väntar en mysig dag med Millan och sen på kvällen lite qualitytime i dalen med mamma och Josephine. Ska bli riktigt mysigt ♥



Millan envisades att få bildbevis på mina miiinimala svullna ögon.
And here they are haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0