100915


Är förrrbannad på det här jäkla vädret. Var riktigt förrrbannad förut idag när jag var tvungen att stappla mig fram 10 min i spöregn från Millan till vagnen, medan den fuucckkking vinden blåste mitt hår i aniktet kooonstant plus att jag förfrös där i min skira lilla blus, GAAAH jag hatar sånt här pisseväder!! Såå, nu har jag fått aggra av mig lite om vädret haha. I-landsproblem, jaaa :P.

Har sysselsatt min lediga dag genom att lulla runt och handla massa mysig inredning till sovrummet, som nu sakta men säkert börjar ta form, jeeiiii. Kom hem med en kandelaber, en hel del ramar och ljuslyktor och så lite krukor. Jisses vilken skillnad det blev så fort det kom på plats! Efter mötte jag upp Millan för att sitta hemma hos henne och pyssla lite och dricka te. Mycket mysigt! ♥

Nu är det Efterlyst, viktigt viktigt!



Ja . . snart är det jul igen :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0