Oh happy day


Vilken morgon, vilken dag! Solen sken och allt var lite vackrare än vad det brukar vara. Det bara låg i luften att det skulle bli en bra dag. Inledde morgonen med mysig frukost på Expresso House med min man, vår nya grej?  Pratade lite skit, lite kärlek och så hem och powernapa en timma i soffan innan jag skulle åka inåt igen. Kändes sååå segt att infinna sig på jobbet halv tre där man kom i luffarkläder (hade en sån dag idag) och så fett hår på det, you must love that haha. Men arbetsdagen blev riktigt trevlig och allt bara flöt. Lagom mycket folk, lagom lite jobbiga kunder, lagom mycket mysiga kunder.

Sitter på vagnen hem och är SÅ hungrig då jag enbart levt på den tarftliga sconsen jag åt 9 h tidigare, och drömmer mig bort till ett kylskåp fullt med färdiglagad mat. Väl hemma väntar Linus med två olika rätter klara att äta, det var bara och välja vilken jag ville ha. Haha, den mannen slutar aldrig att förvåna ♥



Glaad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0