Lite shopping senare


Saknar min man redan och han har varit borta i bara några timmar. Är man beroende då eller bara bara löjligt kär :P? Han sitter på flyget nu påväg till soliga Cypern och jag är ju alltid lite flygnojig, alltid lite nervig att det ska hända nåt. Höll ju på att bokstavligen skita på mig på flyget till Bulgarien. Var turbulens så det skrek om det, och där satt jag, ybersvettades och kramade ihjäl Linus stackars hand haha.

Har dock stillat min saknad med shopping. Jag lyckades bränna drygt 2000 på 1,5 h. Där snackar vi powershopping :S. Lite ångest har man ju alltid men blev i alla fall ett par geeeeåååårgööös höstboots rikare samt två koftor och en blus. Lite HM, lite ZARA och lite Nilsons ♥



Köpte denna blusen på jobbet. Kombon med den
kjolen var ju dock ingen höjdare?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0