Pheeuu


Ojoj, viiilken dag. Lite torka-pannan-dag sådär, vart ganska svettigt med alla våra förvirrade påläggskalvar. Nu är det ju baara 6 nya . . :P. Men roligt är det! Lite stressigt bara ;). Är heelt slut efter denna dag, trodde aldrig den skulle ta slut! Nu dör jag bort i soffan framför Idol och ser fram emot lite välförtjänad sovmorron imon ♥.

Idag har Millans söta boy födelsdag och fyller 24 år, så congrats till honom!

Fick ett sött sms från min kärlek med hälsningar från Cypern. Dem har det heelt ljuvligt därborta och bara snorklar, solar, dricker öl och äter revbensspjäll. Är inte aaalls avundsjuk :P. Jag ska dämpa min avundsjuka med solarium imon tänkte jag haha.


Saknar min älskling ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0