Vi ar framme!!


Efter 24 h lang tripp med tre olika plan fran tre olika varldsdelar och fem flyg-naradodenupplevelser (flygradd + sjuk turbulens = inge bra :P) senare, gick vi igar aaantligen ut pa costarican mark!! Nu sitter vi i lobbyn pa vart hotell i huvudstaden San Jose, solen branner utanfor och det stora fragetecknet ar hur alla costaricaner fixar det med sina jeans och trojor?! Nu har vi precis kakat frukost och atit dem sotaste ananaserna jag tror jag nansin atit, muuumma. Det bar forhoppningsvis redan idag ivag till staden La Fortuna med buss for att bo kring den fortfarandre aktiva vulkanen Volcan Arenal :D. Ar en av varldens mest aktiva, sjukt haftigt! Lyckas jag med mitt mission far jag dessutom upp min kara hane pa hastryggen sa vi kan rida runt den och se den pa narmare hall. Far se hur sugen han ar pa det :P.

Nu ska vi packa ihop varan packning och sen lamnar vi  San Jose. Som vi anade, staden var lite . . hmm hur ska jag utrycka mig . . slightly getto? :P Ingen stad man vill promenera en kvall pa tu man hand direkt. Sen har man val helt klart sett vackrare stader, men kul att ha sett den i alla fall :P.

Ha det sa bra sa lange alla mina kara lasare (ni trogna tre stycken :P) och sa hors vi snart! ♥


Har ju inga egna bilder an sa vi laddar upp denna pa vulkanen jag berattade om, som jag bara visat nu 35 ggr har i bloggen :P Hall till godo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0