A really good day


Varit en riktigt bra dag idag!

Dagen inleddes med att jag och min kära hane var riktigt hurtiga och fick upp alla tavlor, hyllor och vår hatthylla som stått och möglat tre år härhemma i lägenheten. Ääntligen på plats, no more empty walls ♥.

Ut går man och det är v å r. Tar vagnen till jobbet där det är fislugnt i butiken. Gissar på att alla är för upptagna med att äta glass, så ingen kommer in och shoppar. De ynka folk som dock stepped by är dessutom på bra humör, vilket leder till att man myser runt med dem i lite sådär 10 minuter och bara flamsar och pratar om livet, trender eller kanske just den där topen de frågade om. Gillar såna dagar :). Dessutom har vår kära Zara DJ börjat ta in lite James Morrison på spellistan vilket förgyller min dag ännu lite extra ♥.

Hem kommer man och där sitter jag och Millan och myser lite i soffan. Hon är slightly zombie som hon brukar vara såhär på kvällskvisten när vi ses :P, stackarn har riktigt tight schedule just nu, men hon är en söt zombie, hihi ♥.

Nu sitter jag och myser i köket och ser imon fram emot min första leverans sen stenåldern! Halv ett är det jag som spatserar ut från Zara mot s o l e n !








Kommentarer
Postat av: Anonym

Gråter när jag ser den bilden. På allvar. Tänk att få ta den prinsessan på bankett... :-*

2010-04-15 @ 15:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0