En vanlig dag på Hemköp



- Ursäkta . .

Jag vänder mig av nån anledning helt spontant om där på Hemköp (har ju fått för mig att hela världen kretsar kring mig ;) haha) och möts av tre späda spröda pojkar i tänk er sisådär 13-14 årsåldern. Sådär oskuldsfulla, ännu onedfläckade små pojkar som tittar tillbaka på mig med sex stoora ögon. Den ena gömmer sig bakom den andre, jag tittar frågande på dem och undrar vad som komma skall.

- Vill du komma och titta på oss när vi spelar hårdrock imon? säger den ene


- Jamen varför inte!
säger jag utan att tänka halvsekunden senare, vill ju inte göra dem små liven besvikna. - Vart ska jag komma och kolla då?


- Kålltorps fritidsgård. (Här kan jag inte hålla mig för skratt, och inser att det jag håller på med är nästintill barnarov)


- Du får ta med dig aaaaaallla dina kompisar också! avslutar den siste med ett giiiigantic smile.



Jag tackade för inbjudan och begav mig vidare in bland matvarorna. Haha, detta måste vart det sötaste på länge!

 






Kommentarer
Postat av: Limpan

Haha. Fantastiskt. =)

2010-04-08 @ 01:31:14
URL: http://olddirection.blogg,se
Postat av: För barnarov

My gad.. men tog du nr?? :D

2010-04-08 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0