Glad påsk!


Viiiiiiiiilken dag! Tog ett steg utanför jobbet och möttes av l j u m m e n luft (vad är det liksom?) och en varm strålande kvällssol. Åh, här har man gått i ett totalt fönsterlöst Zara hela dagen och missat årets första riktiga vårdag. Dame!!

Kommer hem och det blir bara bättre - min älskade älskade man har städat hela lägenheten (wiiiii!). Och ikväll ska vi äntligen gå och se Shutter Island (och neeej, vi kommer gå på rätt biograf denna gången till er som mindes vårt förra försök att se denna film, haha). Ska bli så så mysigt och jag kommer förhoppningsvis få lite påskfeelings. Det är ju ändå påsk! Viktig högtid detdär, har t o m investerat i påskliljor . . som dog haha.

Ha nu en underbar påsk mina hjärtan!




Kommentarer
Postat av: en av dina älskade shortisarna

JAG HITTADE KOMMENTARLÄNKEN HJÄRTAT! :D

2010-04-03 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0