High on life


Sitter här hemma hos mamma med öroninflammation, and yes i love my life. Gör så så ooont, sitter och klurar på hur jag ska somna sen ikväll. Hm. Är dock riktigt mysigt att vara lite såhär på hemmaplan och bli lite ompysslad och bortskämd. Även fast jag envisas med att göra allt själv. Är ju nåt som kallas v u x e n nu :P. Ska sova i mitt gamla rum och tänka tillbaka när detta minimala rum var min boplats på heltid. Känns riktigt avlägset att tänka på nu, har ju ändå bott där borta i den gamla stan nu i snart 5 månader. Älskar min(/vår) lägenhet ♥. Brukar kalla den min ibland utan att tänka på det, men rättar mig snabbt. Linus brukar känna sig odelaktig när jag säger min, nej vååår lägenhet är det ju! Viktigt såntdär ;).

Har för övrigt vart så vårlycklig idag, riktigt high on life! Kanske kan vara det ljuvliga vädret? Eller att jag bara insett att jag har världens finaste vänner och pojkvän ♥. Nu blir jag sådär yberklyshig, men vad vore min tillvaro utan er?


I  n  g  e  n  t  i  n  g





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0