I love Paris


Mannen min är och björnar och då man kan ju med rent samvete blogga lite såhär mitt i qualitykvällen. Vi har ju våra specialekvällar då det bara är vi-tid, så ikväll har vi druckit kaffe på Condecco och bara pratat om livet. Riktigt mysigt!

Nu sitter vi här hemma och är bittra över att Expedia lurar oss. Vi klickar på en weekendresa vi hittat som vi vill ha som kostar 2700 kr, väl tryckt på knappen så kostar resan plötsligt en tusenlapp mer. I n t e  o k e j. Vi är i alla fall lite sugna på Paris . . ett perfekt tillfälle för mig att fila på mina franskkunskaper.

Je me souhaite un voyage de Paris avec mon amour.

Aaaah inte illa va . . . :P!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0