Fredag


Hallå!! Lillen är i New York nu!! Fatta vad ball :D :D!! Iiiih så häftigt att hon äntligen är där!!

Just nu känner jag det var alldeles rätt att ställa in vinet med Fredrik ikväll. Att sitta här i soffan med min skål vaniljyoghurt med massa hallon i och lite vindruvor och chips till det, känns bara så . . rättplacerat. Jag har lägenheten för mig sjäv ikväll vilket gör det hela ännu bättre. Har dessutom varit en bra dag på jobbet. Var lugnt och skönt, dagen liksom lullade på och jag fick t o m ställa mig att diska på arbetstid, haha inte varje dag. Men nån var tvungen att äta bajsmackan och det blev jag. Iof sig gillar jag att diska, hur störd är man då? :P Liin kläckte ur sig en komplimang idag. Dem kommer ibland, dock ganska luddigt utformade :P. Hon undrade hur jag pallar vara så trevlig och servig mot kunderna jämt. Jag svarade: "Är det inte vårt jobb?" haha?

Varför är det aldrig nåt bra på TV på fredagar!? S u c k.


Vill tillbaka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0