Vill bli friiiisk


Och nu bölar jag igen . . Jimmy i The Cougar friade just till sin Cougar och det bara brast för mig. Hur pinsamt är inte det haha, men jag är en riktigt weeker när det kommer till sånt här. Frierier och barafödanden är mina svaga punkter haha. Ligger fortfarande här i min soffa, exposed och halvlevande. Jag som hade planen att vara frisk som en nötkärna idag, vilket är dagen D när vi alla fyra är samlade en sista ggn innan vår lilla Natsi åker iväg till Lalaland. Känns så konstigt, plötsligt är vi här och hon åker på fredag. Hur kan tiden gått så fort?! :(

Kämpar just nu för mitt liv. Har en geting i vardagsrummet som väägrar flyga ut ur dem öppna fönstrerna, även fast han vart halvvägs ut hur många ggr som helst? Okej om man höll sig lite på avstånd men han envisas med att vara i mitt ansikte hela tiden. Hjääälp?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0