Gulligt att man är sjuk


Inledde dagen frisk som en nötkärna med att ta min och Fredriks traditionella lunch på Telias lunchrestaurang, som har ljuuuvlig salladsbuffé. Kan äta ihjäl mig där! Och så får man sitta och småstirra lite sådär diskret besatt av alla polisernas (polishuset ligger 500 m bort :P) femhundraelva vapen och walkitalkis och grejer som hänger runt magen. Alltid undrat hur dem orkar bära runt på allt! Måste vara löjligt tungt men hello abs haha.

Fortsätter min dag på jobbet, dock lite halsont börjar smyga sig inpå men hinner inte tänka på det för var full rulle. Ä v e n  hos mig på min lilla bubbla på ettan, och är det bananas på ettan är det k a o s i övriga butiken :P. Tog mig även igenom denna dagen, dock endast med hjälp av Olivias positiva kärleksfulla hjälpsamma gester, en tjej som aaaalltid ställer upp när det väl gäller!! Host host ;).

Och så slutar man och PANG så är jag monsterdålig. Ont i hela kroppen, huvudvärk, ont i magen, meeegaont i halsen och det regnar . . och är en mil kö på Hemköp, fyfan kan det bli bättre. Väl hemma satt jag och förfrös i soffan med tre lager kläder + fleecefilt över. Detta bådar icke gott. Nu hypersvettas jag istället och funderar hur jag ska ta mig igenom morgondagens arbetsdag. Fiiiiiifan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0