Herrejävlar vilken natt


Är så så lycklig att det ääntligen är morgon. Fick sjukanmäla mig idag, gick bara inte. Var som en gammal gaggig tant när jag försökte resa mig upp. Natten var fruktansvärd. Tänk konstant kletig överhettad kropp, tog tempen och hade strax under 39 graders feber hela natten igenom och på toppen av det svullnade halsen upp så att äta och svälja gjorde så jäkla ont. Huvudet bara dunkade och det fanns inte en kroppsdel som inte värkte. Sov inte många stunder inatt . .

Nu ligger jag härhemma i soffan och pendlar mellan att sova, kolla Oprah, sova, läsa tidning, sova. Känner mig såå ynklig här i min ensamhet, kan inte nån komma och klappa på min haka :o.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0