Okej jag är en countrynörd


Varför skäms man alltid lite när man går förbi fjortiskillar a la 15-16 årsåldern med deppig smörcontrymusik i hörlurarna på höögsta volym som man mycket väl veet hörs ut som om de kringgående själva hade lurarna i öronen :P?

Satt förut idag i Trädgårdsföreningen med mina fina flickor Lillen och Olivia och bara lapade sol, så otroligt mysigt!, och nu avslutade jag kvällen med att unna mig en glass och tog ut min Ipod på promenad i världens vackraste kyrkogård. Känner mig så lugn där, vet inte om det är min smörcountry i öronen eller om det är alla själar som vilar där. Men var lite terapi sådär, behövs lite qualitytid med sig själv ibland. Fundera över livet eller bara gå och titta på gravarna. Alla har sin historia.

Detta måste vara den finaste sommarkvällen på länge ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0