Love love love


Av hundra anledningar och lite gnabb kom vi aldrig iväg på vår romantiska solnedgångspromenad som jag drömt om hela veckan. Linus sa att han skulle gottgöra mig ikväll för det och sekunden senare tvingar han ner mig i soffan och kräver att jag måste gossa ner mig dessutom. Sitta upp var inte godkänt. Med en kökshandduk över ärmen och papper och penna i handen säger han att han är redo att ta beställning för vilken kvällsmat jag vill ha. Jag ligger bara och skrattar men har han bestämt sig för nåt, då blir det så haha. Så under skrattanfall lyckas jag till slut beställa lite kvällsgott och det blev te och två ostmackor som jag nu ligger och väntar på. Haha jag måste ha världens sötaste pojkvän ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0