Min baby är tillbaka!!


Ja då var man tillbaka igen, tillbaka i framtiden *breeeathing in the fresh air, aaaah* ♥

Saken är nämligen såhär att mobilen som blev stulen var bara en lånetelefon à la stoneage och värd inte många kronor på marknaden, medan min riktiga pärla har varit på reparation. Så du min kära vän som tog den - in your face biiiaaaatch!! Ookej det där var lite bittert haha, men är så  t r ö t t  på folk som inte kan skilja på ditt och mitt, suck.

Vilket fall som helst har jag fått ett nytt simkort hemskickat och satt i min gamla goding, så jag har mitt gamla nr som vanligt igen och är back on track! Jeeeeeei. 

Dock dock helt kontaktlös, så somsagt hör jag inte av mig så beror det nog mycket på detta ;). Så skicka ett sms till mig med ditt nr så är du en aaangel ♥


Favorit i repris mohah:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0