Vomeringsvarning idag


Spöregn som piskade mig i ansiktet där jag gick, köer i spöregn, åkturer i spöregn, smink som smetades ut av spöregn och fluffigt härligt hår som pressades ner av spöregn, ettriga barn som kryllar upp från alla håll och kanter, och behöver jag säga att det var sviiinkallt? Ja detta var min dag på Liseberg :P. Haha nä så farligt var det inte, var faktiskt riktigt trevligt :). Var där med Fredrik, hans sockersöta lillasyster Lotta och hennes bästis Sofia och sprang ettrigt runt med våra åkpass i högsta hugg.

Jag konstaterade dock idag att jag nog börjar bli förgammal för att åka karuseller. Balder, Kanonen och Bergodalbanan, ja alla fick min trofasta frukost att vilja sträva upp mot munöppningen. 5 åkturer och jag var nöjd. 60 kr per åktur där ja, haha den där uträkningen sved något :P.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0