Jättehund à la Grand danois


Jag är en sann hundmänniska in i benmärgen och har alltid varit. Aldrig varit rädd för dem, eller på något sätt tyckt dem varit obehagliga, tvärtom! I lööööv them.

Men så gick jag och Smurfen (Natalie) på stan the other day och såg denna jättelika varelse uppenbara sig mitt på brunnsparken, som lunkade mot oss med steg som kändes 5 ggr så långa som våra. Asså . . jag var tvungen och stanna och hämta andan för nån sekund, innan vi gick en slighty rundning runt denna ko? kalv? hästliknande varelse . . aaaldrig sett så stor hund i hela mitt liv! Dear lord, tänk och ha den i knäet!


Lyckades mitt i hysterin fånga en bild på jätten. Se och häpna!



Stor & liten (minns ni förövrigt den affären som fanns förr? Nostalgi ♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0